Hokejová škola Rytířů Kladno

Podmínky

Podmínky účasti v hokejové škole

Účastník hokejové školy (nebo jeho zákonný zástupce) prohlašuje, že se dobrovolně podřídí disciplíně na plánovaných akcích, při odpočinku, jídle, v denním pořádku, spaní a hygieně.

 

Účastník hokejové školy (nebo jeho zákonný zástupce) se zavazuje, že bude pečlivě zacházet s předměty v ubytovacím prostoru, jakož i se sportovním nářadím, které bude k dispozici, a že je nebude svévolně poškozovat.

 

Účastník hokejové školy (nebo jeho zákonný zástupce) souhlasí, že se podřídí disciplíně trenérů a opatrovatelů. Souhlasí s tím, aby byl z letní hokejové školy vyloučen bez finančního nároku v případě, že se přes opakovaná napomenutí dopustí porušení disciplíny.

 

Účastník hokejové školy (nebo jeho zákonný zástupce) prohlašuje, že se účastní hokejové školy na vlastní nebezpečí. V případě eventuálního úrazu neexistuje žádný nárok na náhradu škody nebo jiné nároky vůči vedení školy.

 

Platební podmínky

Zálohu ve výši 50 procent z celkové částky převeďte na náš účet 107–4692630297/0100 (Komerční banka). Potvrzení o příjmu peněz nezasíláme, převedení zálohy na náš účet je možné telefonicky ověřit.

 

Majitel účtu: Hokej Kladno s.r.o.
Číslo účtu: 107 - 4692630297
Kód banky: 0100 (Komerční banka)

 

Druhou část platby můžete opět převést na náš účet (nejpozději 1 týden před nástupem na HŠ).

 

Po předběžné telefonické dohodě lze doplatit při nástupu do hokejové školy.

 

Příspěvek od zaměstnavatele

Doklad pro zaměstnavatele rodiče, který přispívá na dětskou rekreaci, prosím zašlete K POTVRZENÍ na adresu klubu nebo faxujte na č. 312 248 467 a my Vám potvrzené náležitosti zašleme obratem zpět. Pro vystavení faktury nafaxujte veškeré údaje zaměstnavatele s vyplněnou přihláškou. Nezapomeňte uvést částku!

 

Storno poplatky

Storno poplatky se počítají z celkové částky před zahájením:

3 týdny - 30 %

1 týden - 100 %

Jak objednávat v hokejové škole ?

Objednávka na webu hokejové školy probíhá následujícím způsobem a v následujících krocích:

 

1. Program – v programu jsou zveřejněny všechny aktuální kurzy, na které se lze přihlásit. Každý kurz obsahuje informaci o termínu konání a kapacitě kurzu, tj. kolik míst je v daném kurzu k dispozici a kolik je obsazených. Po kliknutí na odpovídající typ kurzu se zobrazí detail kurzu, kde jsou uvedeny podrobnosti. Zaškrtněte zvolený termín (nebo více termínů) a stiskněte tlačítko "Objednat". Kurzy, které jste vybrali, budou zařazeny na“ (2) Objednávku.“ Některé kurzy, zvláště vícedenní kempy, mají v ceně zahrnuto ubytování. Toto je vždy uvedeno v detailu každého kurzu. Pokud si přejete objednat kurz bez ubytování, můžete toto uvést při vyplňování přihlášky.

 

2. Objednávka – funguje obdobně jako košík v běžných e-shopech a obsahuje přehled vámi vybraných kurzů. Máte zde možnost upravit množství pro jednotlivé položky nebo položky vymazat. Pokud máte k dipozici bonusový kód, můžete jej uplatnit zde. Při změně položek je potřeba kliknout na tlačítko „Přepočítat obsah“. V případě, že chcete vybrat další položky, kliknutím na tlačítko „Zpět na seznam“ se vrátíte zpět do Programu.

 

3. Registrace – pokud je vaše objednávka připravena a vy chcete objednat, klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Pokud objednáváte poprvé, budete vyzváni k registraci. Registrace je v případě hokejové školy povinná, vyžaduje ale minimum nejnutnějších údajů a dlouho vás nezdrží. Při dalších objednávkách již nebudete muset nic vyplňovat.

 

4. Přihláška – po registraci budete přesměrováni do přihlášky, zde je potřeba vyplnit všechna pole, týkající se budoucího účastníka(nebo účastníků). Zde také můžete zrušit příplatek za ubytování, pokud si jej nepřejete. Po vyplnění všech polí potvrdíte přihlášku stiskem tlačítka „Potvrdit přihlášku“.V případě, že položky v přihlášce neodpovídají objednávce nebo si přejete udělat jakékoliv změny, vrátíte se do objednávky pomocí tlačítka „Zpět“.

 

5. Závěrečná rekapitulace objednávky – obsahuje přehled vámi objednaných kurzů a přihlášených osob a slouží k závěrečné kontrole. Ověřte proto, zda je vše správně a podle vašich představ. Kliknutím na tlačítko „Potvrdit a objednat“ objednávku definitivně odešlete.

 

6. Potvrzení přijetí objednávky – v případě, že vše proběhlo v pořádku, zobrazí se vám potvrzení přijetí objednávky. Zároveň je na vaši emailovou adresu odesláno další potvrzení, ve kterém naleznete variabilní symbol a instrukce pro platbu. Historii vašich objednávek můžete sledovat v sekci Můj Profil, přístupné pod odkazem v menu vlevo. Zde také můžete provést úpravu vašich kontaktních údajů a změnu hesla.

 

 

Slevy

Hokejová škola poskytuje následující slevy:

 

Věrnostní sleva 10% - uplatňuje se automaticky při opakovaných nákupech při druhé a další objednávce.

 

Sourozenecká sleva 10% - uplatňuje se automaticky při objednávce 2 a více osob na jeden termín.

 

Věrnostní a sourozenecká sleva se nesčítají!

 

Bonusový kód – sleva může být různá podle účelu a způsobu získání bonusového kódu. Uplatňuje se zadáním do odpovídajícího pole objednávky. Bonusový kód ruší obě předchozí slevy.

 

Provozovatel hokejové školy

Rytíři Kladno

Hokej Kladno s.r.o.
ČEZ STADION Kladno
Petra Bezruče
2531 272 01 Kladno
 

IČ:24126934
DIČ:CZ24126934
Spisová značka 181024 C, Městský soud v Praze
 

Kontakt pro záležitosti hokejové školy:

Petra Kvasilová
Koordinátorka hokejové školy

Tel.: 607 068 084
petra.kvasilova@rytirikladno.cz
hokejovaskola@rytirikladno.cz
 

Případné dotazy rádi zodpovíme v pracovní dny mezi 09 - 12 hod. na výše uvedeném telefonním čísle.